بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


سکوت معنادار قلعه نویی نشان از درایت وی دارد!

http://axgig.com/images/46776349370010327606.jpg

ساموئل را به دلیل اخراج در بازی با گسترش فولاد در اختیار ندارد،وضعیت آمادگی و بدنی جواد نکونام هنوز مشخص نیست و آندو تیموریان علارقم حضور در تمرینات تیمی به دلیل مصدومیت دستش مشخص نیست که بتواند برای استقلال بازی کند!از طرف دیگر احمد جمشیدیان و هاشم بیک زاده یکی از مدافعین ملی پوش خود را نیز به دلیل مصدومیت در دیدار هفته اول به مدت 10 روزی در اختیار نخواهد داشت! پس کادرفنی و امیر قلعه نویی می بایست با بازیکنان موجود در برابر تیمی که در خط هافبکش از بهترین پلی میکر حال حاضر ایران سود می برد و همچنین باید فکری اساسی برای جناحی که مدافع ملی پوش خود هاشم بیک زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد،بکند و دفاع چپ خود را برای مقابله با علی حمودی بهترین بازیکن هفته اول کاملا آماده کند! 

لذا پیدا کردن یک جانشین مناسب برای هاشم بیک زاده مدافع ملی پوش استقلال و هماهنگ کردن وی با دیگر بازیکنان کناری و همچنین چیدن هافبکهای مرکزی و انتخاب بهترین ها و اتخاذ تدابیر تاکتیکی مناسب از دغدغه های اصلی امیر قلعه نویی می باشد!لذا امیر قلعه نویی بیشتر تمرکز خود را صرف آماده کردن تیمش مقابل سپاهان کرده تا در این دیدار با کمترین تلفات به یک پیروزی با ارزش دست پیدا کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 8 / 5 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,لیگ سیزدهم,هفته دوم,امیر قلعه نویی سپاهان اصفهان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com